24 d’octubre 2008

El repte d'en Krambis (II) : Memé, tu en cançons


Avui porto un "Memé" d'aquests. En Krambis m'ho va voler posar difícil i ho ha aconseguit... Aquest cop el Repte de'n Krambis consisteix en respondre unes quantes preguntes/coses a través d'una cançó... Hi he donat moltes voltes, i al final, després d'una setmana de meditar, m'he decidit per unes quantes... En algunes és la lletra, en d'altres, és més el que la cançó transmet en si. El fet és que segurament quan posi "Publica el missatge" em vindràn 10.000 cançons més i les voldré canviar totes, però faré un sobreesforç i no les canviaré un cop clicat el botonet.

Som-hi doncs...


Home o dona?:
Núria (els Pets)




Descriu-te:
Valse d’Amelie (Yann Tierssen), Maneras (Dusminguet)







Descriu com la gent et veu:
Ella (Bebe)




Descriu com sents que ets:
La lluna (Ken Zaspi)




Descriu com vols ser:
Always look on the bright side of life (Monty Pytons)




Descriu al teu ex novio/a:
Si te vas (Ismael Serrano)




Descriu a la teva parella actual:
We can be lovers (VSO Moulin Rouge)




Descriu on voldries estar:
Somewhere beyond the sea (Frank Sinatra)




Descriu què vols fer:
Revolución (Amaral)




Descriu com vius:
Lo más vital (VSO El libro de la selva)




Descriu com estimes:
Dreaming my dreams (The cranberries)





Bé, jo li tornaré a enviar al meu amic Mon, per a posar-li més feina amb el seu blog, que sempre hi posteja coses noves... Els demés no ho tinc molt clar... Algú es motiva? Potser editaré i li enviaré a algú més, però m'heu de demostrar que sou actius! Ah, i no cal dir que és lliure també, qui s'apunti a fer-lo benvingut sigui!
Edito: Em sembla bé, Xitus, també enviar-te'l a tu. De fet hi havia pensat, aixi que si el fas jo encantada!!!

5 comentaris:

Xitus ha dit...

Doncs jo em decidiré a fer-lo.

El teu és molt eloqüent :)

Krambis ha dit...

Interessant proposta de cançons Nym. ME les escoltaré amb més deteniment per fer una radiografia completa de tu ;)

BOn cap de setmana

Mon ha dit...

ok ! va ho fare perquè ets tu, que sino jajajajaj

res ha dit...

bona idea
salut!

Nymnia ha dit...

Gràcies per a, en aquest cas, venir-me a escoltar!

Nym

Photobucket