29 de maig 2009

Un any al Món de la Nymnia!


Avui no puc estar més agraïda, perquè tinc moltes coses a celebrar. Avui us parlo de tu a tu, perquè estic contenta i feliç, contenta de que el Barça sigui, tricampió i contenta també, i deixeu-me robar-los una mica de protagonisme en uns dies de celebració futbolera, perquè avui divendres (i dic avui perquè ja són més de les 12h), el Món de la Nymnia fa ni més ni menys que un any donant voltes en el cel celestial dels mons blocaires i això m’omple de felicitat, perquè no m’esperava que m’animés tant a seguir-lo i a anar-lo construint.

Encara recordo el primer cop quan un amic em va animar i em va ensenyar les primeres passes per a començar el blog, a partir d’allà, he aconseguit mica en mica tenir el Món de la Nymnia com el coneixeu ara mateix. I he après moltíssimes coses, perquè m’ha permès imaginar, crear, somiar... M’ha servit per a conèixer molts d’altres móns, els vostres, i a perdre la vergonya de que m’aneu llegint, d’anar-vos posant comentaris. Esperem que sigui el principi de molts anys més, de molts projectes, relats, contes, dibuixos i, sobretot de molta creativitat i imaginació.

No em queda més que dir-vos que moltíssimes gràcies a tots, i dit això, que el Món segueixi donant voltes!

17 comentaris:

myself ha dit...

Molteees felicitats! Ja ha passat un any?? Espero que duris molts i molts anys en aquest món dels blog i que omplis l'espai amb la teva creativitat!
Un petó,
Myself

Sergi ha dit...

Doncs que segueixi, que segueixi! Moltes felicitats, i felicitats al Barça també!

Joglar de l'Empordà ha dit...

Per molts anys! avui t'he descobert, que et pugui seguir durant molts de temps!

Cèlia ha dit...

Moltes felicitats i també et desitjo que ens continuis omplint de creativitat, originalitat i colors! I el triplet, fantàstic i històric!

JMF ha dit...

Per molts anys, nimfa!

òscar ha dit...

felicitats pel triplet i per l'anyet. i per molts més d'amdues coses!!!

rits ha dit...

quin dia més especial per celebrar l'aniversari!
moooltes felicitats!

t'acabo de descobrir, xò m'ha agradat molt el que he vist!

Mon ha dit...

gràcies Nymnia per aquest any de blog.. ja saps que es una delicia llegir-te. Petonets

mossèn ha dit...

felicitats amb un toc de mana !!! ... salut

Joana ha dit...

Moltes felicitats , Nymnia!
Un plaer passejar per casa teva que ja és una mica de tots!
Ara cap al segon...i anar fent!
Una abraçada!

Els del PiT ha dit...

Juraria que havia deixat un comentari al relat teu de les fades verdes, no sé què va passar, però ens va agradar el teu estil, oi avi?

Sí nano i moltes felicitats bonica pel teu primer any de blog :)!

Un any i quin any, eh?
;-)

NeoPoeta ha dit...

Moltes felicitats, maca! Sembla que últimament estem de celebracions! Un petonàs :)

Nymnia ha dit...

Moltes gràcies a tots per les vostres felicitacions! Estic contenta, despres d'un anyet, de poder coneixer-vos a vosaltres i els vostres blogs, de que el meu món també s'alimenti dels vostres mots! I que duri! Un petonàs per a tots, i una abraçada asfixiant!!

kweilan ha dit...

Moltes felicitats per aquest any de bloc. Una abraçada!!!

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats, maca!

Que en siguin molts més!
Petons!

Xitus ha dit...

Ostres, un any :) Moltes felicitats!! que per molts anys poguem seguir comentant-nos :)
Et segueixo llegint!

Nymnia ha dit...

De tot cor, de veritat, moltes gràcies per visitar-me i alimentar el meu món! Un petonàs per a tots!!!

Photobucket