20 de desembre 2010

Totes les coses


Totes les coses que podria haver fet no cabrien ni en un sol conte, ni en quatre.
Totes les coses que hauria d'haver fet sovint les vaig equivocar. A consciència, o no.
Totes les coses que voldria haver fet, algunes les vaig atrevir, d'altres han pesat o pesaran durant molt de temps. Qui sap si per sempre.
Totes les coses que he fet em fan ser qui sóc ara. I m'equivocaré moltes vegades més si fa falta. I potser en deixaré moltes d'altres pendents.
En tot això, i molt més, consisteix el joc de viure. I jo tinc ganes de jugar, de tirar-me al riu, encara que no hi hagi aigua. De curar-me les ferides, encara que facin mal.
No em posaré objectius per l'any que ve que potser no compliré mai. No em fa falta.
I si avui em poso "punky", no em penso sentir gens malament!

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt bones decisions, aquesta vida s'ha de viure i és inevitable patir una mica en el camí, però els guanys que es poden tenir no es paguen amb res del món.

LOLO (blogarquia) ha dit...

Jo cada any em faig una llista de coses que mai acompleixo, ho trobo divertit :) Esperem que no tinguis gaires ferides al 2011, que tot et vagi molt bé.

Salut!

... ha dit...

A viure!
Sigui com sigui! I si és una mica punky, millor!

Sort!

kweilan ha dit...

A mi tb em costa de complir les llistes. La veritat és que no en faig.

Nymnia ha dit...

Moltes gràcies per a venir per aquí, encara que ara no escrigui tant! Poc a poc i bona lletra, les paraules han de sortir soles, no hi ha pressa, per sort!

XeXu: Tens raó! Sempre val la pena arriscar encara que no ens mullem per fer una llista de propòsits. Com sempre, arribes el primer, i m'encanta veure que sempre ets aquí, magrat els milions de comentaris que fan i els milions de posts que publiques. Mil gràcies, de veritat!

LOLO (blogarquia): Sempre toca tenir alguna ferida, però si som forts podem fer que les cicatrius facin menys mal. Sempre és bo també tenir una mica d'ironia, per si de cas! Salut!

Abdega: i tant! "Porque yo lo valgo!" ;)
Una abraçada i sort a tu també!

Kweilan:Jo la única llista que faig és la del súper, i, tot i així, constantment m'oblido de comprar quelcom! Un petonàs ben fort!

Photobucket